tirsdag den 19. februar 2013

Horoskop

Normalt kigger jeg ikke på horoskoper, men i dag faldt jeg lige over et, og kom til at tænke på om de overhovedet passer, eller om det bare er en sludder for en sladder, som en eller anden overtroisk person har formuleret.

Dagens horoskop - tirsdag d. 19/02-2013:

Du har masser af aftaler i kalenderen 
– så mange at du let kan overse en enkelt eller to


Altså min kalender er rimelig tætskrevet - ja der kan faktisk nærmest ikke stå mere - men er nu ret så sikker på at jeg ikke har overset nogle aftaler.
Sååå, dette horoskop passer ikke specielt godt! Til gengæld passer ugens horoskop en smule bedre (hvis det blot havde været uge 7...)!

Ugens horoskop - uge 8, 2013 (vægt):

Du er inde i en periode, som har været ret god til at give udtryk for dig selv og skabe forbindelse med kreative grupper eller romantiske interesser. Der har stadig været nogle udfordringer og måske har du følt at du ikke har fået den personlige anerkendelse, enten økonomisk eller gennem andre former for værdsættelse som du måske kunne have ønsket. Det er også en tid hvor du må håndtere ansvar for børn og hjælpe dem med at overvinde deres vanskeligheder. 
Men forandringer er på vej og snart vil du være mere opmærksomhed på dit arbejdsliv, hvor der finder en ekstraordinær udvikling sted.

Dette beskriver sindsygt godt hvordan min SIDSTE uge (uge 7) var!!! Så igen kan jeg ikke regne med horoskopet, og er blevet enig med mig selv om, bare at holde mig fra det, og se hvad tiden bringer.  (Godt nok er det kun tirsdag, og ugen er langt fra omme endnu, men alligevel..)


Du kan se dit horoskop HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar